photoshoot and events

Photoshoot Raya 2011

6:36:00 PM,0 Comments

Hai dan Assalamualaikum
Kali ini Vee cuba nak finish kan semua entry entry yang ter-draft tapi tak ter-published. Tak sempat lah sebelum ni. So kali ni Vee akan sedaya upaya update kan post-post yang dah berkurun tersimpan..
Salah satu dari post yang berkurun tersimpan adalah post Photoshoot Session with my ladies. Entah lah lately ni rindu nak spend time dengan mereka, mendengar cerita mereka dan gelak ketawa bersama. Girls! I need you ASAP!!
Okay, raya hari itu, kami decide untuk abadikan kenangan kami dalam satu sessi photoshoot. Setelah di pujuk dan dipaksa akhirnya, Vee berjaya! Yeay! Vee nak ajak my best friends ni rasa apa yang Vee paling suka buat. And fortunately they did enjoy themselves and we had a good time together. Mula-mula memang macam segan silu, tapi  bila our true colours dah keluar memudahkan kerja photographer tu. By the way, I miss that moment!
So let take a look at our pictures!


Gelegat kami! <3

Dah mula biol da masing-masing...


Cantik tak kami?

Okay! Saya lah adik at most of the time, mangsa buli tapi saya sayang mereka sangat-sangat..
Tengok! Saya seorang je free hair. Saya lah orang yang paling nakal dan paling lain dari yang lain dari kami semua. *sebab tu diaorang selalu risau*


Konon serius, propa je!


Ini lah yang akan jadi bila Vee jumpa Farah! Suka buli orang ooo!




 Amalina, my cousin and Faizah
 Farah with Amalina

 Princess dengan P.A hehehe..

Faizah dengan Nik Tim

 Mangsa Buli dan Kaki Buli hehehe

<3

I really wish semua ada time ni, Amelia, Farhana, Syikin dan Aini. Kalau korang ada lagi best..  And Hamizah, Shatirah, Yufi and Sue
P/s: Girls, I dah ada DSLR, lepas ni kita photoshoot sendiri nak? ngeh ngeh ngeh
Take Care






You Might Also Like

0 Comments:

All feedback, comment, suggestions and ideas are most welcome. Thank You for your support. I hope my writing somehow has helped you.

Thank you!