Cut My Hair, Please?

12:37:00 PM,0 Comments

Perhatian!!
Saya ada berita tidak gembira. Saya telah memotong rambut panjang saya. 

Waahhh bertapa sedih nya saya bila saya kena pergi potong rambut saya. Sebabnya rambut saya yang bahagian bawah tu dah mula kering teruk dan mula nak rosak. Bila pergi photoshoot, kena panas sikit lama sikit mula lah mengada, keras, kembang, kering rambut tu, dah nampak rambut Vee tebal semacam. So, Vee amek advise my guru besar (my mom) untuk potong sikit rambut tu. So conclusion nya bukan pendek sikit, pendek terus. 

Vee pernah berambut yang sangat panjang dan lurus cam rebonding. Tapi bukan rebond taw tu rambut sendiri. Panjang lebih dari punggung. Lepas tu sekarang gatal kusut kan sebab nanti senang nk sepit and ikat. So da xbpe nk lurus sangat la. Then,  potong rambut panjang tu selepas SPM. Now pendek lagi, tapi tak la pendek sangat compared yang dulu tu.

Vee pergi potong rambut dekat kedai-kedai yang Vee percaya sahaja. Huhu, Susah nak tukar ke kedai lain bila dah biasa dan juga selesa dengan stylist sesebuah kedai tersebut. Bagi Vee, nak potong biar kedai specific, biarlah mahal, asalkan kita puas dengan hasil nya. My favourite salon is Kimarie. Link webpage Kimarie Salons & Academy

Kimarie ni dah banyak dapat awards taw! Sekarang mereka ada banyak cawangan around lembah kelang. My favourite salon dekat Kimarie Salons & Academy Metro Perdana. My favourite senior stylist is Apple, cantik je orang nya, dan die memahami apa yang Vee nak, plus, she's creative and pandai potong rambut Vee, setakat ini, I really like her services. And dekat Kimarie, kite boleh jadi membership and earn points and bole trade points untuk service mereka!

So nak details?

Here, 
Kimarie Metro Perdana
55 Jalan Metro Perdana Barat 1
Taman Usahawan kepong, 50200 Kuala Lumpur.

Tel: 03-6250 0055

Opening Hours
11 am -8pm

Before:

panjang kan?



After cut my hair, right after cut it.




Sekali sekala apa salah nye berubah and tukar style, baru nampak lain! and with new hair I rasa more suit to my age. =)

Done this entry. Hope you enjoyed it! 
See ya soon!


You Might Also Like

0 Comments:

All feedback, comment, suggestions and ideas are most welcome. Thank You for your support. I hope my writing somehow has helped you.

Thank you!