Mitek 2010

9:23:00 PM,0 Comments

MiTEK 2010 or aka Minggu Terbuka Kolej 2010, Minggu yang mana semua kolej akan bergabung menjalankan satu event bersama.. It was really fun! Tengok citrawarna, compete all the competititon with other Kolej, hehe havoc! Everytime MC announcing the name of the kolej. And for me, I akan sokong semu kolej!! hoye-hoye!! *camn belot zamrud lak* No lah, I tolong sokong untuk semua. Cheh!! gedik nak sokong kolej lain, sokong Zamrud je sudah. Whatever it is, this is my first time pergi MiTEK, yang dulu nye MiTEK, I tak dapat pergi sebab I tak sihat, So the whole week untuk MiTek masa tu, I was at home, Selayang. And this time! I tak lepas kan peluang nak pergi MiTEK!

Ternyata, Farah and Fify tak tipu about MiTEK yang really fun!


It held on 3rd March 2010 until 7th March 2010, at Dataran Seri Bendahara, UiTM Segamat, Johor.


The whole week sangat-sangat busy but I spend time jugak untuk turun ke DSB aka Dataran Seri Bendahara untuk dapatkan cop kolej.....


Sempat je berposing dengan maskot zamrud!! Both of them so cute mase buat persembahan Citrawarna that day! and Proud to be Zamrud-ians, eventhough tak menang tapi dorang bagi saingan yang sengit kepada kolej-kolej lain, masa dikir barat pun not bad jugak, kiranya tercabar jugak lah kolej lain, tak sia-sia dek oi tiap-tiap malam asyik practice terjerit-jerit, and congrats to Taming Sari yang membolot hadiah-hadiah pertandingan-pertandingan semasa MiTEK! Hoye!!!



Gambar ini diambil setelah beberapa kali snap ada je yang menyebuk dalam gambar.. hehe... ni masa penutup MiTEk, Ya allah, panas nye lah mase tu, hehe.. Hope sempat untuk another Mitek and maybe mase tu dah part 6 dah pun!!!! =)

You Might Also Like

0 Comments:

All feedback, comment, suggestions and ideas are most welcome. Thank You for your support. I hope my writing somehow has helped you.

Thank you!