Huh! Figures!

9:39:00 PM,0 Comments

Hai dan Assalamualaikum
SIhat tak semua? Vee? Boleh la.. Not so well..
Finals belum habis lagi. Terkejang rasanya nak tunggu habis exam ni. Beberapa hari ini melepaskan gian tension exam, pergi karaoke and berenang di ehem-ehem.. Thanks darling bring me there. I like it so much.. Dah la sangat nak main air dan karaoke free and conquer seorang-seorang..
Another few days ni ada my last paper, hopefully i can score this, memandangkan soalan-soalan yang lain sangat lah macam haram plus we masscommers has to RE-SIT a paper. But, what todo, benda dah lepas, Doakan lah result Vee okay..
Cuti sem yang bakal datang ni, Vee dah ada banyak plan nak buat, mainly holiday, spend my time with my family dan tersayang, building up my business back slowly and for sure more active in modelling. Memandangkan sejak-sejak masuk UiTM ini banyak kena lepaskan shoot, so cuti ini, nak kejaaaarrrrr balik!
I can't wait to semester break (padahal belajar kat selayang je, macam jauh selayang-shah alam). And kalau cuti boleh update blog some more!
Okay lah cukup lah for now! Bye-bye!
Take Care

You Might Also Like

0 Comments:

All feedback, comment, suggestions and ideas are most welcome. Thank You for your support. I hope my writing somehow has helped you.

Thank you!