Steps by Steps

5:00:00 PM,0 Comments

Hai dan Assalamualaikum.

 Bagi kepada sesiapa yang sudah tahu, Terima Kasih yang tak terhingga kerana menyokong Vee dalam merealisasikan salah satu impian Vee. Okay, yang belum tahu lagi mesti tertanya-tanya bukan? Apa lah yang Vee mengarut ni.

Actually, I currently become a businesswomen! Yippe! Alhamdulillah, berkat berangan, usaha, doa dan jugak rezeki yang Allah bagi akhirnya tertubuh lah Marissa Boutique. Vee kalau boleh nak start dari bawah, dari jual product supplier from direct selling kemudian ke virtual shop di facebook dan blog, dan Insyaallah, kalau ada rezeki, Vee bercadang nak membuka kedai sendiri di Kota Metropolitan ini. For now, Vee cuma menjual hasil-hasil dari supplier, cadangan untuk product dah ada, cuma buat masa sekarang Vee nak bertatih dan menempa nama dahulu. Insyaallah, suatu hari nanti, akan keluar juga, Marissa Couture. Amin!

Vee memang minat pada fashion, So dengan cara ini, Vee rasa Vee dapat berkongsi idea dan juga membina sebuah business yang dapat membantu ekonomi di Malaysia. Amin. Wahhh sudah makin mengarut yang serious nie. 

So, readers and people that I love sooo much. Please support Vee Okay?
Okay here page Facebook Marissa Boutique.


Do support me! =)


Businesswomen in the house! Love ya!
See ya soon!

p/s: currently building the boutique's blog. Wish me luck! XOXO

You Might Also Like

0 Comments:

All feedback, comment, suggestions and ideas are most welcome. Thank You for your support. I hope my writing somehow has helped you.

Thank you!