Ari and Ara

1:13:00 PM,0 Comments

heheh si comel yang menemani setiap malam ku....

actually I have no idea what to write but still I want o post something to my blog*ceh! hehe Saje nak menyemakkan blog nie ngan muka anak patung yang pemalu nie....

ARI and ARA

I bought it for Farah and farah bought for me, so actually we bought for ourself!!! So cute!! -tapi selalu jadi mangsa keganasan di bilek ni-Z105d-(nk jugak promote bilek yang hujung dunia nie-bak kata farah-safari! Dah-dah lari tajuk dah!

Enrty ni saje-saje nk show off si cumel kesayangan i nie... I will miss ARA and tuan die next sem, maybe this is the last time spend so much time together, mkn same-same, tido same-same, kene menyakat dan mengarut. There is no other you dear.... Take care! Do well! jaga ARA baik-baik.......

You Might Also Like

0 Comments:

All feedback, comment, suggestions and ideas are most welcome. Thank You for your support. I hope my writing somehow has helped you.

Thank you!