Wing FD3 terbakar!!!

9:09:00 AM Vee Marisa 4 Comments



Ni lah rupa toilet di Wing FD3.. kejadian malam tadi memang membuat semua otang panic!! Dalam anggaran pukul 12.30 masa kejadian. Puncanya, apabila ada yang meletakkan lilin diatas tong flush disebabkan tiadanya bekalan elektrik. Untuk mengelak sesuatu berkalu dan memudah urusan dibilik air, jadi adalah yang telah meletakkan 2 lilin di atas tong flush tersebut. Akan tetapi salah satu lilin tersebut telah dikebas oleh du aorang roomate ku yang kegelapan dan sekali gus telah menyelamatkan satu toilet dari kebakaran. Satu wing sertungkus lumus memadam kan api. sehingga pagi ini, bau pvc yang terbakar membuatkan penghuni wing ini sesak dada dan telah menyebabkan banyak kesan melekit berwarna hitam di didalam toilet.

p/s: tu lah siang2 tak nak buat kerja. dah sampai tengah malam baru nak buat kerja. kan dah jadi hal. Nasib baik lah ada budak Wing ini yang sedar, 2 pun sebab nak g toilet. Buatnya semua tidur dan then api yang yang marak makin marak... Bayangkan apa akan jadi. nasib naik tak ada sesiapa yang cedera malam tadi.

4 comments:

  1. comey kn bdk2 y curik lilin 2..
    hehhehe...

    ReplyDelete
  2. ish ish ish sekali tgk mcm taik besepah je :DDD

    ReplyDelete
  3. hadei.. kalo ada yg tercedera camne?
    huhu..
    sempat tangkap gambar.

    ReplyDelete
  4. 2la pasal.. hahaha... apnic semua mase 2....

    ReplyDelete

All feedback, comment, suggestions and ideas are most welcome. Thank You for your support. I hope my writing somehow has helped you.

Thank you!